Perorální dermatitida

Dobrý den, již delší dobu trpím perorální dermatitidou. Vyzkoušela jsem všechno možné – širokospektrální antibiotika, Entizol, - po užívání se problémy odstranily, poprvé na asi 6 let, teď se „léčím“ rok, mám lepší i  horší období, dále  kortikoidní mast, kosmetiku Avene, krém Rosacea atd.

Odpověď

Onemocnění se projevuje pupínky okolo úst a nosu,někdy také bradě a celém obličeji.Zhoršuje se po používání kortikoidních mastí,které ztenčí kůži a zhorší její obranné schopnosti.Po léčbě antibiotiky se obranné schopnosti kůže ještě zhoršují.Onemocnění se často vrací.Kůže patří do okruhu plic a tlustého střeva a tam je také potřeba začít s detoxikací.Úprava střevní mikroflóry(Symbi I,,Analerg,Enternal)Úprava protibakteriální imunity(RespiHelp a RespiDren,No Bacter,CutiDren)Odstranit antibiotika z kůže přípravkem ATB.S uloženými antibiotiky se zhoršuje imunitní ochrana proti plísním a dalším.Z TČM je vhodný Oleandrový krém.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.