Zápach z úst,bolesti bříška

Dcera 4,5 roku před rokem dostala antibiotika od té doby ji stále zapáchá z úst a stěžuje si na občasné bolesti bříška v okolí pupíku.Bývá i častiji nachlazená (rýma,kašel) asi před měsícem měla velké bolesti bříska, vysoké teloty,vodnatou stolici a zvracela žlutou vodu.Druhý den byla úplně vpořádku,ale dostavila se rýma a kašel. Mívá často vypouklé břísko. Mluvila jsem s váma telefonicky. Děkuji

Odpověď

Dobrý den,

co se týká informace o zvracení a teplotách z poslední doby-z toho si nedělejte velké starosti,zvláště pokud byla druhý den v pořádku a měla jen rýmu a kašel.u dětí se takto často dostavuje virové onemocnění.Svědčí to spíše o jejím slabším imunitním systému.Lymfatický systém je v tu chvíli také přetížen,zduří uzliny v oblasti bříška a způsobí nucení na zvracení.Vysoká teplota u dítěte je pro virózu typická.Jinak bude potřeba dát do pořádku střevo po užívání antibiotik,které evidentně není v dobré kondici.Doporučila bych Vám přípravek Bambi Harmoni 4,po vybrání,což je asi týden Bambi Analerg.Pokud pak nedojde ke zlepšení,ozvěte se mi a já bych jí nechala vyrobit přípravky přímo na střeva a žaludek a také lymfatický systém na fruktózovém základu.Dávejte jí šetrnou stravu jak jsme o tom mluvily spolu po telefonu.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.